Laatste deel

4 maart 2019 - Panningen, Nederland

Op vrijdag in de namiddag voor de laatste paar nachten in Siem raep gearriveerd waar we ons eigen gang konden gaan hebben tegen de avond met grootst gedeelte van de groep nog een leuke boottocht gemaakt om daarna gezamelijk te gaan eten en daar troffen we nog bekendendie vroeger bij ons in de straat woonden,en nu elders in panningen wonen,wat een toeval.

Op zaterdag op pad met mountainbikes totaal ongeveer 20 km om de betoemde tempels van Angkor Wat te bezoeken en dat was nog afzien want het was bloedheet.

Maar het was de moeite waard.

En op zondag vertrekken rond 08.30 om maandagmorgen rond 06.00 uur moe maar voldaan  en terugkijkend op een erg leuke terug te keren naar huis na eerst nog afscheid genomen te hebben vande leuke groep.

Dit was het dan.

Ila en henny

1. Wim en Wilma:
    4 maart 2019
    Zo dat is goed om te horen, dan was het zeker de moeite waard na zo een lange reis. Groetjes Wim en Wilma
  2. Rob en tonnie:
    5 maart 2019
    Super, we horen de verhalen zaterdag wel. Zijn benieuwd naar jullie mysterieuse ontmoeting met bekenden uit panningen😂