Deel 2 we gaan verder

20 februari 2019 - Thành phố Sóc Trăng, Vietnam

Zo ons 2de deel zo morgenvroeg op om 07.00 vertr naar chi chi tunnels waar het verhaal van de vietnam oorlog word was zeer interesant..daarna samen spec vietn mese soep gegeten heerlijk,namiddag oorlogsmuseum bezocht en een barretje in de open lucht waar je met meerdere uit europa kon kletsen.a,vonds met n stel uit brabant naar een duits rest wezen eten met krombacher !! Het was weer n enerverende dag.

Maandag mooie fietsdag gehad met eea en bij een temp van 34 gr en een mooie omgeving.

Ook vandaag om 07.30 vertr met het plan voor 51 km is ook gelukt ook nu was het zeer gezellig en goed overal waar we kwamen,a vonds eindelijk weer kunnen pinnen was nodig.10.30 moe en voldaan naar bed.

1. Kees en Marijke:
    20 februari 2019
    Hey Henny, voor 'n Krombacher had je niet zo ver hoeven reizen 😜
    Vele plezier en ook een Vietnamees biertje proberen, hè!
    Groetjes van Kees en Marijke
  2. Rob en tonnie:
    21 februari 2019
    Hoi Henny en Ila
    Wij zijn nu ook op jullie blog en gaan jullie reis verder volgen. Fijn dat alles goed is verlopen met de reis en dat jullie het naar de zin hebben. Ik ben net als Kees benieuwd naar het Vietnamese bier. Veel plezier verder en we horen het wel
  3. Henny Pijnenburg:
    22 februari 2019
    Nou ik kan jullie zeggen dat het Vietnamese bier ook heel goed smaakt.